Nieuwe ouders

Wat leuk dat u interesse hebt in onze school! We kunnen ons voorstellen dat u liefst meteen een kijkje zou willen nemen. Dat kan! We hebben namelijk een mooi informatieboekje waarmee u een eerste indruk kunt krijgen van onze school. Verder kunt u natuurlijk ook rondkijken op onze website of een bezoekje brengen aan www.scholenopdekaart.nl

Wilt u liever een keer in het echt komen kijken? Dat kan natuurlijk ook. Meld u dan aan voor één van de informatiemomenten. Een overzicht van de mogelijkheden vindt u hier.

Voor schooljaar 2023-2024 hebben wij nog ruimte in de groepen 3, 4, 5 en 7. En voor schooljaar 2024-2025 in de groepen 2, 3, 5, 6, 7 en 8. In schooljaar hebben we verder nog ruimte in groep 1 voor kinderen die geboren zijn in de maanden janauri tot en met juli. Natuurlijk wel onder voorbehoud dat we de ondersteuning kunnen bieden die eventueel nodig is.

Op de website van stichting KPOA vindt u meer informatie over het aannamebeleid. U kunt ons natuurlijk ook mailen of bellen!