Nieuwe ouders

Wat leuk dat u interesse hebt in onze school! We kunnen ons voorstellen dat u liefst meteen een kijkje zou willen nemen. Dat kan! We hebben namelijk een mooi informatieboekje waarmee u een eerste indruk kunt krijgen van onze school. Verder kunt u natuurlijk ook rondkijken op onze website of een bezoekje brengen aan www.scholenopdekaart.nl

Wilt u liever een keer in het echt komen kijken? Dat kan natuurlijk ook. Meld u dan aan voor één van de informatiemomenten. Een overzicht van de mogelijkheden vindt u hier.

In het schooljaar 2023-2024 hebben we nog ruimte voor nieuwe aanmeldingen in de groepen 3, 4, 5 en 7. En voor schooljaar 2024-2025 in de groepen 2, 3, 5, 6, 7 en 8. Natuurlijk wel onder voorbehoud dat we de ondersteuning kunnen bieden die eventueel nodig is.

Op de website van stichting KPOA vindt u meer informatie over het aannamebeleid. U kunt ons natuurlijk ook mailen of bellen!